Rzeszów, Podkarpackie Darmowe Ogłoszenia


Rzeszów, Podkarpackie

zmień miasto

Podkarpackie / Rzeszów / Ogłoszenia Towarzyskie

Ogłoszenia Towarzyskie

 
Wyszukiwanie
 

Darmowe ogłoszenia towarzyskie Pań z twojego miasta i całej Polski, Pani szuka Pana, Pan szuka Pani, Studentka szuka sponsora, Randki ze sponsoringiem i randki bez sponsoringu, tu znajdziesz życiowego partnera, kochanka, romans - Partnera na randkę, na gorący seks, rozkoszną miłość, ogłoszenia matrymonialne Pań za darmo bez sponsorowania. Kilkadziesiąt tysięcy sprawdzonych ogłoszeń z całej Polski.

Pani szuka Pana | Pan szuka Pani | Para szuka pary | Sponsoring - Zasponsoruję | Sponsoring - Szukam sponsora | Sponsoring - Szukam sponsorki | Escort Service
Tytuł
Poznam (Poznan/zielona gora) Sympatyczny, dobrze sytuowany (45) szuka rozsądnej i normalnej relacji z młodą, drobną studentką poproszę o o...
Stały Układ (Warszawa) Witaj, Poszukuję zgrabnej i szczupłej dziewczyny do przyjacielskiej relacji opartej na przyjaźni i szacunku. ...
2000 zł / 3000 zł za Noc / Wieczór w Krakowie ! Propozycja dla jednej / dwóch z Was ! (Kraków Hotel / ...) Cześć! Kochanie... poszukuje realnej konkretnej nocy lub długiego wieczoru w Krakowie w twoim towarzystwie. Ma...
Pomogę miłej i pięknej kobiecie :) W Wieku 19-33 Lata - stały układ -Rzeszów i okolice (Rzeszów) Dzień dobry:) Na początek kilka słów o mnie. Jestem Karol, mam 31 lat ,brunet, przystojny :P i zapracowa...
Przyjaźń z benefitami. (Kraków ) Poszukuję dziewczyny, kobiety, z która będzie chciała i mogła czasem spędzić kilka wspólnych chwil z dojrzałym...
Opiekun Dla MŁodej Pani ( Gdańsk Tczew Starogard Gdański i okolice ) Chętnie pomogę na stałe Studentce, kobiecie ,dziewczynie która boryka się z trudnościami finansowymi lub też ...
Solidne wsparcie dla Ładnej Dziewczyny (Poznań i nie tylko) Bogaty i konkretny mężczyzna zasponsoruje na zasadach stałego układu reprezentacyjna dziewczynę. Nie szukam pr...
Ciekawa znajoość (Piła,Chodzież,Wałcz) Cześć, szukam młodej,normalnej dziewczyny, która chciałaby nawiązać dyskretną relację sponsorowaną z zadbanym...
Autentyczna oferta - 800 zł za spotkanie - szczupły, atrakcyjny 36-l. (Warszawa) Witaj, jestem atrakcyjnym, zadbanym i przy tym finansowo bardzo dobrze sytuowanym 36-latkiem, szczupłym, średn...
Dziewczyna do towarzystwa potrzebna na gwałt:) (Katowice) Mam 34lata, szczupły, niebrzydki, 176cm wzrostu. W przyszłym tygodniu spedzę w Katowicach parę dni w wynajętym...
Sponsoring dla Nastolatki (Śląskie plus ościenne) Zapewnię stałe konkretne stypendium miłej ,młodziutkiej Dziewczynie.Przyjazna atmosfera,perfekcyjna higiena i ...
Zasponsoruje zadbaną dziewczynę - stały układ ja 31 lat (Kraków i okolice) Witam. Ja 31 lat - szukam zadbanej kobiety do dłuższego układu. Chciałbym się spotkać z Tobą ~2 razy w tygodni...
Zasponsoruję ładna młoda dziewczynę (Rzeszów i okolice) Hej:), Jeśli szukasz sponsora na stały układ lub masz przejściowe trudności finansowe a potrzebujesz pomocy i ...
Dla nastolatki ;) (Żory, Rybnik, Jastrzębie Zdrój) Cześć :) Poszukuję nastolatki, młodej dziewczyny (od 16go roku życia), do układu sponsorowanego. Jestem 33...
Witaj. (Warszawa/Cała Polska) Witaj. Jestem zadbanym 34 latkiem poszukuje bardzo atrakcyjnej kobiety do stałej miłej relacji interesują mn...
Dla bardzo atrakcyjnej (Warszawa) Witaj jeżeli interesuje cię realna stała relacja napisz proszę, poszukuje jednej stałej kobiety do miłych spot...
Sponsor dla młodej dziewczyny (Poznań) Szukam młodej dziewczyny do seks spotkań sponsorowanych. Oferuję wysokie wynagrodzenie i dyskrecję. Po wzajemn...
Czterdziestolatek z dużą kasą za spotkania z drobniutką uległą w Krakowie Czterdziestolatek z dużą kasą za spotkania z drobniutką uległą w Krakowie (Kraków) Jak w tytule. Duża kasa za uległą i drobniutką. Jestem przystojnym, zadbanym mężczyzną, artystą z dużymi pieni...
szczupłą drobną dziewczynę zasponsoruję (Kraków) Miły , przystojny facet pozna drobna , szczupłą nieśmiałą licealistkę lub studentkę oferując miesięczne stype...
Przystojny biznesmen poszukuje młodej przyjaciółki (Cała Polska) Poszukuje miłej, młodej i szczupłej koleżanki, z którą będę mógł się na dłużej zaprzyjaźnić. Im jesteś mło...
Zasponsoruję Panią z dużą pupą 1000zł za spotkanko (Kraków) Witam Zasponsoruję prawdziwą kobietę,czyli panią z dużą typowo kobiecą pupą. Proponuję na początek 1000...
Zaopiekuje sie (Rzeszow) Jeśli jesteś studentka, która potrzebuje wsparcia i opieki -napisz. Udostępnię luksusowe mieszkanie w centrum....
Wysoki sponsoring dla atrakcyjnej dziewczyny (Poznań) witam! jestem 39 letnim facetem, szukam kobietki (17-23lata) na miłe niezobowiązujące i rozkoszne spotkanko w...
Jestem 47-letnim mężczyzną. Szukam kobiety do stałej znajomości towarzyskiej, która mogłaby ewentual Jestem 47-letnim mężczyzną. Szukam kobiety do stałej znajomości towarzyskiej, która mogłaby ewentualnie z czas...
Szukamy Dziewczyny do towarzystwa (Warszawa) Witajcie Kobiety Chętnie pomożemy finansowo dziewczynie.Zależy nam na kontakcie z normalną dziewczyną. Jeste...
 Atrakcyjny Zasponsoruje  Nastolatkę  studentkę  Kraków- Rzeszów Atrakcyjny Zasponsoruje Nastolatkę studentkę Kraków- Rzeszów (Kraków Rzeszów) 500zł Dziś spotkanie szukam wyłacznie milej uczciwej dziewczyny przedewszystkim uśmiechniętą wesoła szcz...
Kraków - zasponsoruję dziewczynę / dojrzałą kobietę (Kraków, Katowice, Tarnów) Zasponsoruje dyskretną dziewczynę z Krakowa. Spotkanie około 2-3 godzinne w hotelu. Interesują mnie tylko real...
Nastolatka lub studentka poszukiwana do naprawdę PRZYJEMNEJ znajomości Nastolatka lub studentka poszukiwana do naprawdę PRZYJEMNEJ znajomości (Kraków, Katowice, Rzeszów) Cześć, Poszukuję szczupłej nastolatki lub studentki do niezobowiązującej, sponsorowanej znajomości. Na...
Poszukiwane 2 Panie na wyjazd na galę mma do Gdańska 21 października (Ślaskie) 2 panów w wieku 31 lat szuka 2 dziewcząt na wspólny wyjazd na galę Ufc do Gdańska 21 października. Gwarantujem...
Przystojny stały sponsor dla bardzo atrakcyjnej!!! Przystojny stały sponsor dla bardzo atrakcyjnej!!! (Warszawa/Cała Polska) Witaj. Jestem zadbanym 34 latkiem poszukuje atrakcyjnej kobiety do stałej miłej relacji interesują mnie miłe ...
Zasponsoruję atrakcyjną młodą kobietę (Łódz, Warszawa) Szukam dłuższej relacji sponsorowanej ,interesuje mnie tylko dłuższa znajomość na zasadzie zaufania ,szacunku ...
Zasponsoruję miłą drobną nastolatkę - konkretny wesoły facet. (Wrocław, Dolny Śląsk) Poznam miłą nastolatkę, którą mógłbym rozpieszczać :-) Odpisz aby się bliżej poznać!
Bardzo nietypowe ogłoszenie. Przeczytaj (Cała Polska) Jestem inteligentnym, dość przystojnym 36-latkiem. Ani wymuskany przystojniak, ani niechlujny brzydal. Ot, nor...
Miły dla młodej 500-2000 małe wymagania (Cała polska ) Hej szukam szczupłej dziewczyny. Mam niewielkie wymagania. Finansowo spełnię każde oczekiwania. Pozdrawiam i...
Zasponsoruję (Słupsk) Za pośrednictwem tego portalu chciałbym poznać możliwie naturalną panią (studentkę) w wieku 16-40. Nie szukam ...
Zasponsoruje młodą dziweczynę (Warszawa) Szukam młodej sympatycznej dziewczyny na spotkania raz w tygodniu, proponuje do 1000 zł za spotkanie, Ja 33 la...
!!!New Life. (Krakow) Cześć,   Jestem 42-letnim Anglikiem, który kiedyś mieszkał w Polsce. Mam niezwykłe życie, nie muszę już pra...
Normana,fajna znajomość (Gorzów i okolice) Cześć. Jestem normalnym,dojrzałym mężczyzną w wieku 34 lat. Facetem godnym zaufania,szczerym,zadbanym,spełnio...
Zaprzyjaźnię się z mądrą i miłą młodą dziewczyną na długo;-) (Gdańsk) Złota ryba po tej stronie. Dziewczyno w wieku 18- 27 lat No smoking, Pisz!!! Wakacje? Rower? , Na jacht? ...
Miłej, dojrzałej Pani (Warszawa i okolice) Szukam miłej Pani 50+, która w zamian za pomoc finansową, zechciałaby spędzić ze mną kilka wieczorów w miesiąc...
Zadbany i kuturalny SPONSOR dla młodej szczupłej dziewczyny (Warszawa i okolice) Witam, Poznam młodą, szczupła zadbaną dziewczynę w celu niezobowiązujących spotkań sponsorowanych lub stał...
Pomoc młodej kobiecie... (Polska) Elegancki starszy pan pozna i zasponsoruje młodą(ale pełnoletnią)i bardzo atrakcyjną kobietę...Jestem otwarty ...
Sponsoring dla szczuplutkiej Blondynki (Śląskie plus ościenne) Hojnie zasponsoruję spotkania z młodziutką szczupłą blondynką.Chętnie dłuższy układ połączony ze wspólnymi wyj...
Poznam b. atrakcyjną zadbaną dziewczynę / dojrzałą kobietę w wieku 20-45 lat (Kraków, Katowice) Zadbany mężczyzna z okolic Krakowa pozna Panią. Spotkania wysoko sponsorowane. Prostytutkom proszę nie pisać. ...
Realny, Kulturalny, Miły, Dyskretny. Lekarz. Zasponsoruje dziewczynę od 19 do 35 lat. Szukam jednej (Możliwa cala Polska, np, Hotel w twojej okolicy) Możliwa cala Polska, np, Hotel w twojej okolicy, chętnie dojadę jak mam wolne. Pierwszy raz daje takie ogłosze...
Szukam chętnej na oral w aucie (Katowice) Jak w tytule, poszukiwana chetna 17-31latka na oral w aucie, ja zadbany i szczupły 33 latek. Zaproponuj kwotę ...
Luxury Yacht Luxury Yacht (Warszawa) Jestem 45-letnim Anglikiem, który od jakiegoś czasu mieszka w Polsce, latem planuję wynająć jacht i pływać po ...
Poszukiwana zgrabna i miła dziewczyna na dłuższą znajomość (Gdynia, Sopot, Gdańsk ,Wejherowo) Poszukuję miłej, szczupłej dziewczyny do dłuższej znajomości ;-) Jeśli jesteś zainteresowana - napisz. Więcej...
Realny i konkretny dla nastolatki... 1000zł Realny i konkretny dla nastolatki... 1000zł (Cała Polska, ) Witaj. Jestem 32-letnim konkretnym, zamożnym, realnym, przystojnym mężczyzną. Mam własny biznes, mieszka...
Poznam panią do namietnych spotkań Poznam panią do namietnych spotkań (Soltys800) Często bywam służbowo w Wołominie i okolicach więc poszukuje pani do namietnego spędzenia wolnych chwil w hote...
Zadbany i przystojny - szukam nastolatki(tek) do miłych spotkań Zadbany i przystojny - szukam nastolatki(tek) do miłych spotkań (Kraków, Rzeszów, Kielce, Katowice (Małopol/Śląsk)) Cześć, Na wstępie dziękuję, że interesujesz się moim ogłoszeniem ;) Na co dzień zajmuję się swoim bizne...
Naćpajmy się (Warszawa) I spędźmy ten czas nago w łóżku. 32 lata, 175 cm, normalna sylwetka. Zdecydowanie nie ogier. To moje pierws...
Poniedzialek, 18 Wrzesien, 2017
Chętny ?  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Ja mloda, ladna dziewczyna o ciemnych włosach, poszukuje konkretnego Pana, chętnego do zasponsorowania mnie. J...
Sobota, 16 Wrzesien, 2017
Spotkania w milym ukladzie (Rzeszow)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Witam, jestem mloda, mila, kulturalna dziewczyna i mam nadzieje poznac rownie kulturalnego,slownego,zdecydowan...
Piatek, 15 Wrzesien, 2017
Szukam dziewczyny (studentki ) do dłuższego układu 3000 zł (Rzeszów , Tarnów )  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Zasponsoruję Witam , Chciałbym poznać młodą dziewczynę 19-25 lat do dłuższego układu (nie jednorazowe spotkanie) . Jedno d...
Lodzik w samochodzie (Rzeszow)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Szukam chętnego do szybkiego lodzika
Zasponsoruje staly uklad ewentualnie jedno spotkanie:) (Podkarpacie)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Zasponsoruję Jak sama kategoria mowi sama za siebie chciałbym coś tutaj dodać, najchętniej chciałbym stały układ (co jak k...
Czwartek, 14 Wrzesien, 2017
Stała dyskretna znajomość (Podkarpacie)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Zasponsoruję Witam: Zadbany 40 latek, 186 wzrost, 74 kg, poznam dyskretną szczupłą kochankę w dłużej perspektywie czasu. P...
Odmienię Twoje życie Odmienię Twoje życie (Rzeszów)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Witam, jeśli jesteś zmęczony dotychczasowym życiem, chciałabyś poznać młodą, inteligentną kobietę może dobrze ...
Niedziela, 10 Wrzesien, 2017
Szukam sponsora (Rzeszów i okolice)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Witam, Jestem atrakcyjną, inteligentną 19-nastoletnią kobietą, która szuka konkretnego Pana do relacji sponsor...
Sobota, 09 Wrzesien, 2017
Sponsor Rzeszów (Rzeszów)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Zasponsoruję Witam, Szukam jednej dziewczyny w wieku 18-35 lat. Nie mam udziwnionych wymagań, uwielbiam seks oralny i de...
Szukam fajnego Pana. (Podkarpackie)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Kobieta stanu wolnego, szczupłej budowy, naturalnej urody, szuka mężczyzny bądź przyjaciela w podobnym wieku k...
Piatek, 08 Wrzesien, 2017
18 szuka sponsora (Rzeszów )  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Jestem 18letnia blondynka, szukająca Pana, który pomoże mi finansowo. Interesuje mnie raczej stały układ, opar...
Czwartek, 07 Wrzesien, 2017
Szukam sponsora(biznesmena lub z innej dobrej branzy) mam 19 lat (Rzeszów)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Witam :) szukam sponsora ktory dobrze sie mna zaopiekuje :) moze to byc spotkanie paru biznesmenow nie wyklucz...
Sroda, 06 Wrzesien, 2017
Szukam mężczyzny. (Rzeszów)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Szukam mężczyzny do wspólnych zabaw w zamian za pieniądze, jestem młodą kobietą, szukającą nowych przeżyć i do...
Poniedzialek, 04 Wrzesien, 2017
Spotkanie jutro u mnie ;) (Rzeszów)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Witam, Jestem 20letnią, atrakcyjna studentka z Rzeszowa. Mam wlasne mieszkanie w Rzeszowie i chetnie spotkam ...
Sobota, 02 Wrzesien, 2017
Szukam jednej, atrakcyjnej dziewczyny do dyskretnych spotkań sponsorowanych (Rzeszów, Kraków, Katowice)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Zasponsoruję Witaj! Szukam jednej, atrakcyjnej dziewczyny do dyskretnych spotkań ze wsparciem finansowym w tle. Jestem pr...
Tysiak dla ślicznej i szczuplutkiej (Podkarpacie/Małopolska)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Zasponsoruję Witam Zaproszę śliczną młodą dziewczynę na weekend do Krakowa. Oferuję za Twój przyjazd kwotę 1000 pln. Pro...
Piatek, 01 Wrzesien, 2017
Szukam na Dłużej ... (Podkarpackie , MaŁopolskie)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Zasponsoruję Jestem 50 letnim dyskretnym, kulturalnym, otwartym mężczyzną. Szukam Kobiety z którą chętnie spędzę sponsorowa...
Czwartek, 31 Sierpien, 2017
Witam, (Rzeszow)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Szukam kulturalnego, miłego pana do dyskretnych spotkań...
Mila relacja (Rzeszow)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Czesc, moze uda mi sie poznac tu pana zainteresowanego relacja/ukladem sponsorowanym. Jesli jest ktos mily, ku...
Niedziela, 27 Sierpien, 2017
Szukam Sponsora (Rzeszów)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Mam 17 lat i szukam sponsora, wiek nie ma znaczenia. Mogę dotrzymać Ci towarzystwa, chodzić z tobą na kolacje,...
Sponsoring (Rzeszów )  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Witam. Szukam miłego i dyskretnego Pana do układu sponsorowanego opartego na relacjach kolezenskich. Jesli je...
Sobota, 26 Sierpien, 2017
Pomogę atrakcyjnej studentce z okolic Rzeszowa -stały układ (Rzeszów )  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Zasponsoruję Zaopiekuje się ładną sympatyczną studentką obdarzoną inteligencją i poczuciem humoru .Interesuje mnie znajom...
Piatek, 25 Sierpien, 2017
Brunetka szuka sponsora (Rzeszów)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Szukam miłego przystojnego sponsora. Mam 24 lata brunetka o niebieskich oczach. Możliwość stałego układu. Zal...
Sroda, 23 Sierpien, 2017
Zasponsoruję młodą, szczupłą dziewczynę:) (Podkarpacie i okolice)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Zasponsoruję Cześć, Poszukuję szczupłej nastolatki lub studentki do niezobowiązującej, sponsorowanej znajomości. Nasze rel...
Poniedzialek, 21 Sierpien, 2017
Witam (Rzeszów)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Jestem skromną, prostą dziewczyną, która potrzebuje pomocy finansowej. Jeśli jesteś poważnym, dyskretnym męż...
Niedziela, 20 Sierpien, 2017
Zasponsoruje Dziewczyne do 22 lat (Mielec)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Zasponsoruję Zamieszczam takie ogloszenie pierwszy raz szukam fajnej dziewczyny na staly uklad sponsorowany. Jestem 28 lat...
Zasponsoruje Nastolatke 700zł za spotkanie 2 godz w hotelu (Podkarpacie)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Zasponsoruję Witam szukam dziewczyny w wieku do 20 lat zainteresowanej spotkaniami sponsorowanymi. Mogę dojechać w obrębie...
Sobota, 19 Sierpien, 2017
800zł dzisiaj nastolatce! (Podkarpacie, Tarnów)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Zasponsoruję Jestem 29letnm przedsiębiorcą obecnie służbowo mieszkam w Rzeszowie i szukam dziewczyny w wieku 16-17 lat, któ...
Sympatyczna studentka poszukiwana (Rzeszow i okolice)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Zasponsoruję Witam wszystkie Panie. Jestem 35 letnim, zadbanym i wysportowanym facetem. Z przyjemnoscia poznam i zaopiekuje...
Piatek, 18 Sierpien, 2017
Ukladzik (Rzeszow)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Witam. Poznam mezczyzne na spotkania sponsorowane w milej i kulturalnej atmosferze. Jesli chcesz poznac mloda,...
Konkretny mężczyzna szuka atrakcyjnej Kochanki (Rzeszów, Kraków, Katowice)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Zasponsoruję Konkretny, przystojny mężczyzna szuka atrakcyjnej dziewczyny do miłych spotkań ze wsparciem finansowym. O mni...
Zasponsoruje dwie dziewczyny w wieku do 25lat (Rzeszow)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Zasponsoruję Witam zasponsoruje dwie dziewczyny w wieku 16-25 lat z podkarpacia. Oferuje 600 za spotkanie ok 2 godzinki w ...
Solidne wsparcie dla ładnej dziewczyny (Rzeszów)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Zasponsoruję Konkretny mężczyzna z kasą zasponsoruje na zasadach stałego układu reprezentacyjna dziewczynę. Nie szukam prz...
Czwartek, 17 Sierpien, 2017
Zasponsoruje Dziewczyne 16-24 lata z Podkarpacia (Rzeszów)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Zasponsoruję Witam ;) Przemyśl, Jarosław, Rzeszów i okolice Szukam dziewczyny zainteresowanej stałym układem z 26 letnim p...
Wtorek, 15 Sierpien, 2017
Szukam sponsora (Rzeszów)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Cześć. Jestem 20 letnią, zadbaną kobietą, ktora chetnie spotka sie od czasu do czasu ze STARSZYM mezczyzna. In...
Poniedzialek, 14 Sierpien, 2017
Potrzebuję pomocy (Rzeszów)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Pani szuka Pana Witam, znalazłam się w ciężkiej sytuacji. Jeśli jesteś konkretnym, a zarazem bardzo dyskretnym mężczyzną po 4...
Piatek, 11 Sierpien, 2017
Ona dla niego Ona dla niego (Rzeszów)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Czesc panowie jestem z Rzeszowa i szukam tutaj kogos kto mi pomoze finansowo interesuje mnie jedna stala zdecy...
Czwartek, 10 Sierpien, 2017
Lodzik (Rzeszów )  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Szukam chętnych panów do lodzików (tylko i wyłączenie). Napisz do mnie, a wszystko ustalimy. Czekam na propoz...
Sroda, 09 Sierpien, 2017
Przyjaciółka i może kochanka... (Rzeszów)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Zasponsoruję Od niedawna jestem sam. Nie chcę wchodzić teraz w poważny związek, ale brakuje mi towarzystwa. Fajnie byłoby m...
Wtorek, 08 Sierpien, 2017
Szukam powaznego i kulturalnego Szukam powaznego i kulturalnego (Rzeszów)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Witam serdecznie wszystkich kulturalnych, sympatycznych Panów! Jestem ładna oraz milutka. młodą, brunetka 22...